Skrivit testamente....

 Idag har ja skrivit mitt testamente, vem som ska ärva bilen, datorn och den som får ta hand om Walle om ja inte skulle överleva kvällen.
Nej, så illa är det inte har inte alls varit och skrivit något testamente..
Det är ju bara det att mina två äldsta kusiner har lurat med sina yngre kusiner så vi ska träna rugby ikväll.
Kan bli skoj, men har ingen anning om hur sporten är.
Kanske måste googla...innan ja sätter mig i bilen.
Om man ska se det från den ljusa sidan så kan det ju faktiskt vara så att man tycker sporten är rolig och fortsätter, vem vet?
Lovade iallafall Alex att om det skulle vara så att ja får bollen så lovar jag och springa för livet.

Jag oroar mig mest för mina vader, men det är bara och tenja ut dem om hoppas på det bästa.
Springer väl på gräs hela tiden och det brukar gå lite bättre.
Mamma undrade hur det här skulle gå, jag som får ont i överarmarna bara nån slår mig lite löst på dem.
haha...Kommer bli hård som en sten nu.
Aja vi tar en sak i taget!


Efter att ha sett ett par bilder så inser ja att det är en tuff sport.
Det kanske är bra för mig...Få ge lite stryck...men sen kommer det stora problemet att FÅ styck oxå.
hehe :) Ähh som sagt vi tar en träning i taget så får vi se vad som händer.

Ni lär få höra resultatet :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Hihi - lilla gumman då! Hoppas det gick bra så du inte har brytit fingrarna så du inte kan blogga på ett tag! ;)



Kram på dig!

2010-05-06 @ 23:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0