På bättre humör, men är ja på väg o bli knäpp?

Är på betydligt bättre humör idag. Förstår inte varför man blir på så dåligt humör.
Eller jo igår visste ja precis vad som gjorde mig på dåligt humör.
Men det är i mitt huvud det är knäppt.
Så vi behöver inte gå in närmare på det, de närmsta vet.

***
Sen undrar ja om ja håller på och li knäpp.
Kan ju egentligen inte bli något man redan är..(hehe)
Närå, men ja somna rätt skapligt, beror säkert på att min lilla skrutthund vaknar runt 05.30 nu förtiden.
Det gillas inte! Men som sagt, till drömmen inatt.

Jag drömmer så väldigt konstigt..drömde att ja bodde i ett hus, låg precis där mina morföräldrar hade sitt sommarhus när ja var liten. Dock var det inte samma hus utan ett nyare.
Låg i min säng och sov, då ja plötsligt vakna av att ja kommer på att ja inte låst ytterdörren.
Var av att det sveper en kall vind igenom rummet. Jag vet att ja tänte att det är ingen fara det är bara spökbarnen som kommer. Gick upp och låste dörren hade två dörrar som ja låste.
Gick in till sägen där det satt ett spökbarn på sängen. Barnet fråga om han fick sova hos mig och det var som att det gick en kall vind isägen, jag såg en liten människa lägga sig på kudden. Jag la över täcket och sen var den borta. Där tog drömmen slut.

Tycker det är så konstigt hur man får till det i drömmarnas värd.
Hade jag sett något på tv:n som hade med det och göra, hade ja kanske haft kvar det i huvudet, men såg inget sånt igår.
Skumt är det.

***
Vakna tidigt så jag har redan hunnit med en dusch och åkt och lämna min lönelapp.
Tog med morsan så hon bjussa på ögonsalva till Walle.
Det får duga, får hoppas att det blir bättre. Blir det inte bättre så ska han ju ändå vaccineras nästa månad så då får vi väl prata med veterninären då.
Ska ta det lite lungt nu, ska jobba i Krokek idag. 14-19. Lite lagom.
Hoppas att ni får en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0