Överlevde :D

Jag överlevde och hör på fasen ja tyckte det var roligt.
Känner mig lite trött i benen och har lite små ont i knät..Annars känns det inget idag.
Knät fick ja ju en smäll på en minut in på uppvärmingen, hade ju varit lite coolare om det varit nån stor rugby spelar som mejat ner mej, men det var Jossan min lilla kusin som oxå var där för första gången...(hihi)

Det var faktiskt roligt, men det är svårt för som gammal fotbollspelare så vill man ju gärna passa och sen sticka fort som faan framåt, men i rugby ska man passa och sen va lite bakom bollen om ja inte minns helt fel.
Det tyckte ja var svårt...men det är ju sånt man lär sig.
Tränaren var nöjd med både mig och Jossan och ville absolut att vi skulle komma tillbaka och det känns ju roligt.
Då har man ju gjort lite bra intryck på han.

Tjejerna har match i helgen, får se om man hinner och titta på dem.
Klockan 13.00 på himpa. Ska se om ja inte kan få med mig någon, lite roligare och gå dit med någon än att sitta själv. Sånt som märks vad som händer :)

En liten tanke ja fick igår, nu när ja börjat med rugby..kommer ja kunna tackla mina problem lättare då? (höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0