Mysigaste läkarbesöket...

Idag har jag inte gjort mycket förutom att jag föjde med min mormor till läkaren.
Det var en helt vanlig runtinkontroll, men förra gången hon skulle över till britsen så hade personalen STORA problem med att få över mormor dit. Därför ville mamma att ja skulle va med o hjälpa till.
Var ju bara det att det var väl inga problem att få över mormor till britsen! Hon fick ställa sig upp och hålla om mig och så gjorde vi en snurr o så satt hon på britsen. Mamma hjälpte till med fötterna och vips så låg mormor där hon skulle. Medan vi vänta på läkaren så fick hon sätta sig upp fick ja sitta och stötta upp henne lite så att hon inte skulle ramla åt sidan. Mysigt var det. Va länge sen man satt så när mormor och det var lite mysigt...Vi hade rätt roligt när vi satt där oxå.
Min kära mormor hade beställt färdtjänst hem en timma efter att hon var kvar..Så snäll som ja är avbeställde vi den och så gick ja med henne hem. Det är inte så långt.
Hon var nöjd och ringde och tacka mig en gång till ikväll.
Mormor <3

Resten av dagen har ja inte gjort mycket.
nu gör jag något ja inte gjort hemma på 200 år. Jag ser på TV.
Ska kolla på Roast på berns. Gillar det...Brukar kolla på datan annaras men nu sitter verken mamma eller Sören vid tv:n så då passar ja på. Om 20 minuter ska ja kolla på sex and the city...3 program i rad! SMUTT :)

Imorrn är det rugbyträning om det inte blir någe jobb.
Ska bli skoj!
Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0