Maria...

Borde iallafall bli glad över mina uppdateringar idag iallafall.
Hon berättade nämligen att hon var inne runt 5 gånger om dagen på min blogg.
Och då fick ja ju höra att det inte var nödvändigt för att ja uppdaterar ju ändå inte så mycket. =)
Så nu hade ja svårt o soman så tänkte skriva ett inlägg så Maria har när hon kommer hem efter en slitig dag på jobbet. Dag?!? Eller jo eller hon jobbar kväll? Ähh skit samma...När hon kommer hem ifrån jobbet. =)

Såg Tessans blogg förut, som Alex hade gjort i ordning..Eller iallafall tagit koderna och klistrat in ;)
Den blev iallafall jätte fin! Blev sugen på och ändra i min blogg men hitta inget som ja föll för.
Får se om ja kanske kollar vidare imorrn. Ska iallafall skicka in ansökningar om sommarjobb till servera och pema.
Min privata arbetsförmedlare tipsa mig om båda. Kan ju hoppas på att ja får jobb på något av dem.
Har ju hört att det finns rätt bra med killar på servera...alltid någon som faller en i smaken. (höhö)
Kan säga att har hört det från flera håll. Hade väl varit helt okej...(hihi)
Just det skulle ja inte få jobb på servera så sa ju kusin att de brukar ha fester med herrarna...Hmm intressant..

***
Vad har ja gjort ikväll?
Inte ett skit...Kände det att ja inte orkar vara den som ringer runt och kollar vad folket ska göra.
Hade det varit något hade de väl ringt mig, kanske?
Hmm...Trodde det skulle vara skit o va hemma ikväll....

((SHIT)) La in en festis i frysen förut! Exakt för 4 timmar sen. MÅSTE TA UT DEN.....
Nu är den ute och den var iallafall kall nu =)

Var va jag...Just ja trodde att det skulle vara skit och vara hemma ikväll, men det har gått bra..kollat på film.
Konstigt att man har så många filmer men ingen man känner för o titta på.
Men det lär väl bli en film och somna till.

***
Förstår inte vad det är med mig?
Är sjukt sugen på och träna...Är sugen på och gå ut och springa men ja vet ju själv att ja spyr efter ett par meter.
Så illa var det när vi sprang "sprinter" Vi skulle springa 6 varv och ja klara 3..På tisdag ska ja klara 4..Får ta lite i taget. Funderar på och kanske ta träningskläder på mig imorrn när ja går ut med mamma...och sen springa lite o nån backe...Måste ju börja nånstans.

Drömde att ja hitta mina inlinnes..och ja blev så himla glad.
Tyvärr hade ja ju inte råd och köpa några denna månad. Får se om ja har det nästa..det är tvecksamt..måste börja spara nu så att ja kan flytta i mitten av sommaren. Måste ju liksom köpa allt!
Balkongmöbler skulle ja "få/låna" av Alex...Sen ska ja ju köpa soffa av Linda...Om det inte skulle vara så att ja vinner på lotto..för då köper ja allt nytt. Har min plan över vad ja ska köpa först...sen får resten komma sen.
Kollar även på blocket efter eventuell sängstomme..men har inte hittat någon än. Själva stommen tycker ja att man kan köpa begagnad, men madrasser vill ja köpa nya.
Skulle bara vilja kolla på lägenheten så man vet vilka färger det är på väggarna. Så man kan planera lite mer utifrån det.

***
Nu ska ja försöka sova.
Hoppas att ni har eller har haft en trevlig lördagskväll.


Kommentarer
Postat av: maria

tack=).. de var en trevlig läsning...=)=)

2010-05-09 @ 02:17:09
URL: http://marreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0