Kallt Kallt kallt...

Hade satt klockan på 12.00 för att komma upp lagom till det var dags och göra sig iordning för att åka och kolla på tjejerna när de spelade match emot Malmö. Slog upp ögonen och hörde att det regna ute. Jag kollade ut och det såg inte allt för roligt ut. Fick det där känslan att man vill gå och lägga sig igen. Men tänkte det..Kan ju vara bra och se en match oxå så man vet vad man har tagit sig an.

Fick med mig mamma som kände sig tvungen och följa med o se vad det är för sprot ja börjat med.
Tur var väl att det bara var en som fick åka ambulans och kusse som knäckte revbenet.
Inget av detta avskräckte mig iallafall.
Ska bli kul och gå in och spela trycka till motståndarna.
Denna sport passar mig nog rätt bra. Hoppas bara intresset håller i sig.

Vi stod ute i rengnet bra länge hade tagit med mig Walle oxå. Så han fick vara ute lite. Kanske inte uppskattades fullt ut av han själv för han var jäkligt frusen när vi åkte hem. Men det var ja och mamma oxå.

Får se vad som händer idag, antingen kommer ja bara se på film och gå och lägga mig tidigt annars så vill ja hitta på något. Känner att ja behöver göra något för att fokusera tankarna på annat än det som far omkring i huvudet just nu. Hade det inte varit sånt j*vla skit väder hade en långpromenad varit på sin plats.
Vi får se vad ja gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0