Hur svårt kan de va?

Håller på och ska skriva ett personligt brev som ja ska skicka med nu när ja ska söka lite nya jobb.
Känner att ja måste ha ett säkert jobb, har inte hört något från jobbet så jag vet inte vad som gäller.
Hade tänkt skicka iväg ett mail till chefen och se hur det står till. Inte meningen att vi antällda ska behöva maila och fråga tycker ja. Åter till mitt personliga brev, hur svårt ska det vara att få ihop något? Ett CV är ju lätt och slänga ihop men ett personlig brev tycker ja är svårare.

Tog faktiskt med mig datorn in till mamma som sitter och kollar på hockeyn.
Så nu sitter vi och kollar på när Sverige spöar Norge..haha..Ska kanske inte säga så mycket för tänk om Norge skulle vinna. Men det har gått nästan 7 minuter och Sverige leder med 0-2.
Så det ska väl Sverige fixa iallafall! Inte en skräll match till ikväll tack! ;)
Gu vad ja kan ni..hihi...
Kanske skriver lite mer senare ska ut med Walle och sen forstätta med mitt personliga brev så det blir några jobb sökta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0