Dåligt humör..

Kanske har vaknat på fel sida vad vet ja? Blir så himla trött på mitt humör som går upp och ner hela tiden.
Vill va på bra humör och bara vara glad.
Känns som att när man börjar bli glad och se en ljusning på tillvaron då sa det alltid komma något och dra ner humöret. Möjligt att ja är lättpåverkad, men vad fan man tror att man har jobb, nu är det inte alls säkert.
Sen undrar man ju vad för fel man gjorde egentligen?!?
Känns som om ja ville så mycket men inget hände.
Nu händer det tydligen massor. Varför blir det alltid så här?
Tårarna bara rinner idag...Väntar bara på att klockan ska bli 21.00 så ja kan gå ut med Walle och sen sova.
Bättre och sova..tänker man inte så mycket.

***

En sak till, vet inte om du läser min blogg....men för fan se vad du själv gör!
Och det är inte alla andra som gör fel!
Det borde du ha sett vid det här laget! Det är DU och ingen annan som gör fel.
Kanske dags och mogna lite oxå, ta ansvar och sluta ljuga?!? Kan ju vara en ideé!?!


Kommentarer
Postat av: Helén

Hej där tjejen!



Ojoj - man hamnar i svackor hela tiden i livet - ibland kan jag tänka "Va fan är det för fel på mig - ALLTID ska det vara nått!!!" Ghaaa

Tydligen hör detta till i livets framfart? TIll vilken nytta? Inte fasiken vet jag... suck



Ang det du skrev i andra stycket - nickar bara medhållande! Tragiskt att en del inte förstår SJÄLVA vart problemen börjar o VARFÖR!? Ser inte folk att det är deras egna beteende som orsakar saker o ting?



Ja, man slutar aldrig att förvånas...



Kram på dig tjejen o hoppas du blir på bättre humör snart igen!

2010-05-04 @ 22:44:12
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0