Sent sent sent..

Är så trött nu, men kan inte somna. Förstår inte varför tankarna ska komma såhär när man ska sova.
Får ingen ro.

Har varit en lugn dag efter helgens mega förkylning som innehöll både huvudvärk och feber.
Sara o ja tog oss ner till Linda för att ta en fika där.
När vi kom dit var Bella där. Så vi 4 satt och snacka lite.
Senare var vi även ute med hundarna.
Så roligt o se dem leka.
Vi åkte en sväng till Willys, sen avslutades kvällen med lite pizza och MYCKET SKRATT!
En mycket lyckad måndagskväll.

Prata lite med Maria förut. Prata om allt och inget.
Skönt och prata av sig lite, saknar dig gumman!
Efter att ja pratat klart med Maria blev det och ringa upp Alex som hade slutat jobba.
Vi prata en stund sen blev det filmdags, för att ett litet media markt besök hann vi allt med idag oxå.

***
Hur glad och lycklig jag än är för mina vänner så saknar ja dig!
Vet inte vad som hände, blev du kanske arg för att ja brydde mig?
Jag vet inte! Men du klippte, ditt val.
Klart du gjorde det, vi har ju inget ihop längre.
Med handen på hjärtat så går det inte en dag utan att ja undrar hur du har det.

Blir så arg på mig själv för att ja ens skriver det här, men ibland måste man bara få ur sig allt.
Detta är inget jag VILL  känna.
Känns som om ja har en såna dubbla känslor.
Vill inte tillbaka till det vi hade för att ja mår så otroligt mycket bättre och har fått ett mer socialt liv.
Och ja är en social person som tycker om o ha mycket folk omkring mig.
Fast sen kommer de där j*vla stunderna när man tänker tillbaka på alla roliga stunder vi hade.
Det ja vill få sagt är väl att ibland alla mina vänner fattas du!
För vi passa kanske inte ihop, men du kommer alltid att vara min vän! En av de bästa faktiskt!

***
Min lilla fyrbenta sak ligger och snusar bakom mig.
Kanske krypa ner o mysa lite med honom och försöka komma till ro och släppa alla tankar.
Tycker att det alltid ska vara något som snurrar runt i huvudet.
Fast ibland kan man hålla tankarna ifrån sig.

Ska sova nu, måste ju upp skapligt..Ska ju vara barn vakt åt Sassa..Senare idag.
Kommer nog gå bra.

Ser fram emot fredag, tjejkväll och sen utgång :))
Blir nog en helt otrolig kväll, för hade vi så roligt som vi hade det idag med lite vin till det så blir det nog riktigt skoj!

Hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0