Nu får ni veta lite om mig ;)

Hitta den här dööh gamla listan ja tänkte sätta ut här, nu kanske ni får reda på något ni inte visste om mig =)



(*) snott den här listan från nån.
(*) varit full
() fått sparken
() bott utomlands
(*) varit i knytnävsslagsmål
(*) haft känslor för någon som inte känt samma sak
() blivit arresterad
() försökt köra ifrån polisen
(*) hånglat med en främling
(*) gått på en blinddejt
() ljugit för en kompis
(*) varit kär i en lärare
(*) skolkat
() legat med en medarbetare
(*) haft one night stand
() avfyrat ett vapen
(*) sett någon dö
() flugit
(*) spytt i en bar (räknas toaletten på Wasa? ;P)
(*) ätit sushi
() åkt snowboard
(*) somnat i skolan eller på jobbet
() använt ett falskt id
(*) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(*) rört en orm
(*) sovit under stjärnorna
() kört av vägen
(*) ifrågasatt mitt hjärta
() varit besatt av post-it lappar
(*) varit vilse
(*) simmat i havet
(*) sjungit karaoke
(*) betalat för mat med bara mynt
(*) fyllt på olja i bilen
(*) gjort upp eld på en strand (Räknas det och ha tänt en grill?)
( ) förstört en fest(inte helt mitt fel, tro mig)
(*) åkt rullskridskor
() varit förlovad
() hoppat från en bro (ner i vatten dock)
(*) stannat uppe hela natten
() inte duschat på en vecka
() legat på sjukhus
() brutit ett ben
(*) skrattat så mycket att jag grät
(*) fuskat på ett prov
(*) haft en Britney Spears-skiva
(*) dansat på ett bord
(*) köpt för många skor
(*) kört för fort

Nu när ja läser igenom detta är det en rätt tråkig lista, men skit samma nu står den där :))
Hoppas ni haft en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0