Klockan går sakta...

God morgon! Är uppe med tuppen idag. Walle väckte mig vid 6.30 och var tvungen och gå ut.
Så vad ska man göra? Bara och ta på sig kläder och springa ut med honom.
Så just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 8.00 så att jag kan ringa och se vad jag o Sara ska göra med sminket.
För att vi har ju inte fått något svar ÄN.

Ska ringa nu när de öppnar klockan 8.00. Ska se om vi står för något eller om det bara är den som beställer.
Så länge vi inte står för något så skiter ja i det nu, för att både jag och Sara har försökt få klarhet i det hela.
Är man inte mer intresserad så får man skylla sig själv!

***
Så hur ser veckan ut?
Den ser rätt lugn ut..Händer inte mycket vad ja vet än. Fast det brukar ju ploppa upp saker vart efter.
På fredag blir det fest hos Alex iallafall. Ser fram emot det grymt mycket.
Kommer nog bli toppen roligt.
Ska jobba söndag natt.

***

Finns det ingen som är bra på bloggdesign? Är jätte trött på min bloggs utseende.
Jag har googlat men har inte hittat något speciellt.
Ni kan väl säga till om ni har lust o hjälpa mig.
Skulle vara himla gulligt :)

***
Måste fråga en sak, är det någon mer som varit med om att man vaknar av att det känns som nån sitter och tittar på en?
Jag har varit med om detta 3 gånger i hela mitt liv och inatt hände det.
Första gången var i min gamla lägenhet, ja vakna och var helt säker på att det satt någon i min datastol. Den var vänd bort så jag var tvungen och gå upp och kolla om det verkligen inte var någon som satt där.
2:a gången var när Robin jobba natt och ja vakna och det kändes som om det stod någon i hallen.
Och så tredje gången i natt. Walle vakna till och då vakna ja oxå och då känns det som om det sitter någon på sängkanten. Jag vet att att ja tar kudden och "slår" till i luften.
Kanske börjar bli knäpp, eller så är det hjärnan som spelar en ett spratt, men det känns så verkligt när det händer. Sen ja blir inte rädd heller när det händer.
Tycker ju att man skulle bli rädd om det kändes som nån satt på sängkanten eller var inne i lägenheten.
Men inte.
Vi får hoppas att ja inte är på väg o bli knäpp. =)

***
Okej, nu har ja ringt.
Jag och Sara står inte för något, så det är helt okej.
Men det som övergår mitt förstånd är varför man inte vill ha pengarna?
Varför man inte svarar på meddelande?
Och framför allt hur man kan slänga bort så många kompisar på en gång?
Men en del anser väl att har så många kompisar så att 5,6 st inte gör någon skillnad.
SJUKT!

Nu ska ja lägga mig och mysa med min morgontrötta hund som ligger och snusar här bakom mig.
Hoppas ni har en trevlig morgon!




Kommentarer
Postat av: maria

det är edvard som kommer och kollar till dig lite bara=)=)

2010-03-30 @ 11:03:41
URL: http://marreja.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Låter som att du har någon som vakar över dig.

Eftersom du inte blir rädd är det någon du känner dig trygg med.

Dom pratade om sånt på tv för ett tag sedan.

2010-03-30 @ 14:13:53
Postat av: Helén

Hej tjejen!

Jag har aldrig varit inne på din sida tidigare. Ska kanske först presentera mig - även om jag tror att du vet vem jag är? :)

Jag heter Helén o är Michaelas brors sambo. Vet att du är eller iaf har varit utefter vad jag har sett i texter hennes vän...



Är inte inne o "snokar" på din sida på hennes bekostnad på nått sätt utan jag är en egen individ o lever mitt liv så får hon sköta sitt eget!



Kan inte låta bli att kommentera detta inlägg som du har skrivit - om dina "nattliga besökare"... L



Jag är då en tjej host - viskar kärrig - till åldern iaf* ;) som har levt tillsammans med en av mellansveriges främsta medium som tyvärr är över på den andra sidan själv idag - min mamma. Hon var ett enormt duktigt medium, jobbade med detta på heltid samt hjälpte polisen att finna försvunna människor.



Jag vet en hel del om "det övernaturliga" som jag anser vara det mest naturliga som finns.. L



Vill bara säga att det som Gunilla kommenterade, att det är ngn som vakar över dig kan nog stämma ganska bra o att det är en närstående till dig som du kanske inte alls minns då du kanske var mkt liten när personen gick över? Men för DEM är du ju fortfarande DU o de kan följa dig genom ditt liv, du slutar ju inte att betyda något för dem. Det kan egentligen vara vem som helst - ngn på ditt jobb om du har jobbat inom vården som fattat tycke för dig?



Eftersom du inte blir rädd o kanske vill få reda på vem det är - prata med "den". Kanske kan kännas helt stört o ligga i sängen o mummla på o prata ut i luften, men be "den" att komma till dig i drömmarna o visa dig vem han/hon var! Kanske inte händer på en gång, men förr eller senare.

På andra sidan finns det nämligen inget tidsperspektiv, 10 år för oss här kan upplevas som 3 sek för dem! :)



Skönt att höra att du inte blev skrämd iaf!



Ha en toppenfin dag o var rädd om dig!

Vänliga hälsningar en ny Norrköpingsbo! ;)

2010-03-31 @ 09:29:22
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0