God morgon på er :)

Jaha då var man vaken och uppe med tuppen idag oxå.
Rätt skönt och komma upp när skapligt.
Tyvärr vakna ja med lite ont i skallen, så ja ska ta o blunda nån timma till, se om skiten släpper.
Passa på och mysa lite med morgontrötta Walle som sover som en sten efter vi var ute förut.
Rolig är han för att han vaknar och är nödig och måste ute, men när vi väl ha varit ute då är han hur trött o slö som helst..Rätt skönt att han är morgontrött.
Passar matte precis.

***
Så vad händer idag?
Ska försöka åka förbi jobbet och fylla i en lönelapp så jag får lite lön nästa månad oxå.

Sen hade ja tänkt städa upp lite i mitt liv..Känner att det är dags och rensa lite vänner igen.
Jag har tidigare skrivit om att en del bara kastar bort vänskap, ja gör likadant, men när ja gör det så har ja en anledning till att göra det.
För jag har verkligen bestämt mig för att inte ha människor i mitt liv som får mig och bli irrterad och ge mig negativ energi.
Så är det bara. Det blir ingen storstädning, men känner att ja inte någon anledning till o ha kvar dig.
Så är det med det.

***
Så här festar vi och det brukar bli såå roligt sååå =)






Så här går det till när vi festar...Slutar alltid med att nån/några ligger på köksgolvet..(haha så illa är det inte)

Gu vad ja längtar till på fredag.
Tror att det kommer bli grymt roligt.
Det kan ju inte misslyckas liksom, bra och roligt folk som ska dit
Kan ju bara sluta med en lyckad kväll.
Funderar fortfarande på om det blir Tequila race.
Vi vet ju hur det sluta på första jobbfesten i Uppsala.



Jag som bara skulle dricka ett par cider...och inte alls bli full.
Hahaha...!!!
Var det 2 eller 3 flaskor vi drack upp? Plus att vi gick hem till Jodi och hämta en vodka.
Så gick det med o vara nykter den kvällen.
Roligt va det iallafall.
Saknar snickarn lite faktiskt.
Roliga arbetskamrater hade man iallafall, även fast jobbet ibland var rätt jobbigt.

Nej om man skulle ta o sova en stund och sen få lite saker uträttade.
Vad ska ni göra idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0