Ännu en sömnlös natt..

Har ju sovit så himla bra i veckan, och så nu kan ja bara inte somna. Tankar snurrar i huvudet.
Känner mig så trött men kan inte somna.

***
Vi var ju på bio förut, blev lite små besviken på filmen. Fast att Joel Kinnaman gjorde ju 90% av filmen.
Så då måste ja ju säga att de fjutiga 10 % var bra. Så filmen var bra ;))
Vilken filmkännare ja är...Han är inte bara fin utan han måste ju vara bland de bästa svenska skådespelare just nu.
Sara fick nog skämmas lite när ja sa att ja ville ha tillbaka mitt använda biokort.. =)
Men det är ju ändå en present ifrån Sara och Linda.

***

Sitter och lyssnar på lite musik, letar efter gamla låtar som man tyckt om förut..hittar rätt mycket!
Vilken blanding det är på min spel-lista.
Älskar att man alltid kan lyssna på musik, spelar inte någon roll vad man är på för humör för det finns musik för alla humör! Ärligt talat skulle ja nog inte klara mig utan musik.

***
Just nu har ja bara lust och sätta mig i bilen och sätta på bra musik och bara köra!
Det måste vara den bästa medicin emot tankar..Sätta sig och köra..Kan vara så avkopplnade.
Saknar vägen mellan Norrköping-Uppsala, var en perfekt sträcka. 22 mil helt okej o köra.
Saknar och köra långt!
Får se om ja och Sara åker till Ikea i veckan så får ja ju köra en bit iallafall.
Har lite svårt och tänka mig ett liv utan körkort....
Tur att man hade mamma och sören som betala det!
Tror fasiken att ja haft det i 5 år i år...Tiden går fort..

***
Nu ska ja ta o mysa med Walle!
Han var så glad när ja kom hem förut.
Han skulle sitta i mitt knä som en liten bebis och så ska ja hålla om honom.
Precis som en liten bebis...sen när han fått nog lägger han sig brevid mig.
Tur att han finns, Kan ju tacka Robin för att han valde just Walle!
Kommer ihåg när ja vakna och Walle låg och sov på Robins huvud.
Så sött.
Walle är något speciellt.
Lite ouppfostrad men han älskar sin matte och hans matte älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0