Walle 1 år! :D

Måste bara säga GRATTIS till min lilla ögonsten som fyller 1 år idag.
Så himla fin och söt, finare hund får man leta efter! Snäll matte som han har så har hon köpt lite extra god mat åt honom idag, så han ska få senare. Blir nog o köpa någon leksak som han kan bita sönder på två minuter...Lite nöje ska han väl allt ha när han fyller år.


Grattis våran lilla älskling!

***
Vet ni vad, har tagit lite semester till faktiskt. Pratade med Robin igår och då bestämde vi att ja skulle åka upp till Uppsala ett par dagar. Så varför inte. Mamma var inte jätte förtjust i att ja skulle åka igår när det var värdens snöoväder, men ja brydde mig inte om det utan satte mig i bilen och började köra. Var hur dåligt väder som helst fram tills Åby, där sluta det snöa och det blev hur bra väglag som helst. Så resan gick jätte bra.
Så nu sitter ja i ett snöigt Uppsala och bloggar lite. Robin spelar och Walle sover. Så då har ja lite tid och blogga.

Kan ju säga det att Alex kommer vara mycket uppmärksam nästa gång ja säger att ja ska gå ut o gå ;)
Ringde henne igår och fråga om hon ville hänga med ut o gå, men hon bakade eller något just då så hon kunde inte. Så ringde hon mig senare på kvällen o fråga vad jag gjorde och då sa ja att ja var o köpte Max, då undra hon varför ja inte ringt henne. Som ja sa då trodde ja inte att hon ville åka så långt för att köpa Max. Snabb som hon var räknade hon ut att ja var i Uppsala.
Efter det kom hon på att hon aldrig ska låta mig gå själv..för att man vet ju inte vart ja hamnar då :P (hehe)
Lilla Alex hon är bra söt hon! Love u gumman!

Sen har ja ju två andra i mitt liv som är alldeles för gulliga!
Sara & Linda. Sara ringde mig igår och prata. Så fråga hon mig vad ja gjorde o då sa ja att jag var på väg upp till Uppsala. Då fråga hon mig hur länge ja skulle vara här uppe, o ärligt talat vet ja inte men det blir nog ett par dagar. Då fick ja veta att de hade tänkt o bjuda mig på middag i helgen. Så himla gulliga! Så även fast ja inte är hemma så värmde bara tanken! Tur att det inte blev någon överrasking för då hade ja väl börjat tjuta ;)
Men ni är guld värda!

Nu ska ja mysa lite med Walle.

Senare ska vi äta Sushi, ska bli gott!
Blev faktiskt sugen på det igår.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0