Ny dag = Arbetsdag..

Jo, jag vet att jag inte skrivit på ett tag men känns som om ja haft för mycket o göra.
Har hänt mycket. I lördagas var det fest hos Michaela. Hade hur roligt som helst med gänget!

Fick min present av Maria, 3 drick-kort och inträde på Otten. Hade inte druckit mycket med när Maria bjöd på 2 shotar på mindre än 5 minuter så slog det till och ja började må dåligt så jag kände att det var lika bra o gå hem.
Fast det var den roligaste kvällen på länge...så det kanske var värt och *censur* två gånger när ja gick hem.
Mamma möte mig med Walle. Så himla duktig hund ja har som möter mig när ja varit ute. ;)

Sen i söndags var ja bakis..mådde inte bra..Blev lite film och pizza hos Michaela. Trevligt.

Måndags blev det stan med Maria. Så roligt..vi skulle ses klockan 13.00.
13.05 ringer Maria och frågar vad ja gör..."ähh jag sover" svara ja..Maria blev en anning lättad över att ja sov för att hon hade precis vaknat. Så stan fick vänta till klockan 16.00 då vi mötes upp och kolla runt lite och sen blev det lite mat.
Åkte till Media Markt och köpte senaste Wallander, den var väl sådär..

Sen igår var vi runt líte och köpte lite shampo o sånt..Inget speciellt med den dagen...Trevlig dag med flickorna helt enkelt.

Är på dåligt humör och har varit det nu i två dagar, skit irrterande men vad fasen ska man göra?
Blir iallafall och jobba 13-20.30 idag..lagom det.

Funderar på och åka till IKEA någon dag. Skulle behöva ett täcke till. Får väl bli efter helgen..
Nej om man ska gå och göra iordning sig..Ska bli roligt och jobba i Krokek igen =D
Roligt och träffa alla igen!

Ha det så bra!
Bjuder på en bild på mig och Alex :)



Kolla kinderna, lite lika är vi allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0