Ljudbok...

 Då var man tillbaka på hemmaplan igen, skönt o va nära mina vänner igen men det känns ändå inte 100% bra.
Har någon konstig känsla i kroppen, kan inte riktigt sätt fingret på vad det är.
Saknar redan o sitta hemma hos Robin och bara va.
Det är så konstigt hur fort man vänjer sig vid och alltid ha nån, alltid ha någon att umgås med.
Det är skönt och va med Robin..Det är så enkelt och jag mår bra när ja är med honom.

Ja..jag vet inte...Det blir nog bra bara ja kan somna snart. Känslan försvinner nog bara ja får lite annat o tänka på. Får göra det bästa av situtaionen nu när ja är här. Hoppas bara att ja får jobba nu. Kanske ska ta o ringa ner imorrn o se om de behöver folk.

***

Sitter och lyssnar på sista boken i Twilight.
Det är rätt skönt o ligga och bara lyssna, men varför gör hon Edwards röst så löjlig?
När man lyssnar skrattar man till när hon gör Edwards röst så himla löjlig.
Samtidigt som det är skönt att bara lyssna så saknar man ändå känslan man får när man ligger och läser en vanlig bok. Dumt av mig att sätta på ljudboken nu...Det är ju nu det börjar hända grejer...Hmm kommer väl somna någon gång imorgonbitti....Nu ska ja fortsätta lyssna...




Hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0