Konstig känsla..:)

Somnade klockan 07:15, då hade ja sovit en timma ca. Hade ju bestämt med Alex att hon skulle ringa när hon kom hem. Hon smsade vid 02.00, tror ja svarade i sömen. För sen vaknade ja och undrade vad ja hade skickat. Men detta inom ett par sekunder. Så ringer Alex o vi pratar lite. Bestämmer att vi ska åka en sväng till Farmor nu på förmiddagen.

Klockan 10.20 ringer Alex o väcker mig. Trött o sliten drar ja mig upp och drar på mig kläder. Vi åker till Eneby Centrum för Alex skulle ta ut pengar och köpa med sig semlor som farmor hade beställt.
Vi gör det vi ska och så åker vi ner till farmor som inte bor alls långt ifrån Eneby Centrum.
Vi ringer på det pirrar alltid lite i magen när ja åker till Farmor, men det är ju för att man inte haft så bra kontakt förut.
Så öppnas dörren där står en kille, jag fattar nästan direkt vem det är. MIN HALVBROR!
Fick lite smått panik, men ja kan ju inte gärna vända i dörren och springa hem.
Så ja går lite in lite halvchokad.

Som tur är bryter Farmor isen och säger till min halvbror "Där Daniel, nu får du hälsa på din halvsyster"
Tur att farmor är en sån bra isbrytare!
Så vi tog en fika trevligt o prata, kände mig lite yr av choken och sömnbrist så ett litet tag trodde ja nästan att ja skulle svimma, men det gjorde ja inte som tur var.

När vi skulle gå så sa han att han tyckte att det var jätte roligt och träffa mig och att han gärna skulle träffa mig igen och prata mera. Det värmde!
Så efteråt kändes det bara bra, konstig känsla.
Konstigt..men ibland händer det ju bara konstiga saker.

Så i natt blir det och jobba på Ekhöjden. Får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0