Hoppas!

Har vänt på dygnet helt! Så nu sitter man här och är inte ett dugg trött.
Ska spela installera Sims 3 på min dator, har spelat det på Robins data förut.
Ska bli roligt o spela lite "seriöst" Finns ju sjukt mycket o hålla reda på.
Känns som om det kommer ta lite längre tid att tröttna på detta än vad det har gjort med de andra spelen.

*
Satt och tänkte över en msn-konversation förut och då slog det mig, vad menar människan när den skriver en del saker? Antyder den något? Jag förstod inget just då men nu i efter hand undrar ja om det sprids lögner om mig?
Jag hoppas att personen ifråga kan komma direkt till mig om den undrar något.
Så det inte blir några missförstånd imellan oss.

**
Så vad ha man gjort idag? Inte mycket..Var förbi hos Johanna och lånade en bok som ska hjälpa en att få lite bättre betyg på högskoleprovet.
Så om ja bara öppnar boken kanske ja kan få lite mer än 0,1 =P
Skulle vara smutt och få så pass bra så man kan läsa i Linköping...men drömma kan man ju alltid.

***
Måste bara säga det att ibland känns det som om en del bryr sig för mycket om små saker och glömmer bort de riktigt viktiga sakerna som finns i livet.
Ja har börjat med o tänka igenom saker och ting och verdera dem. Och utifrån det bestämma mig om det är värt och lägga ner tid och engergi på dessa saker. Ofta kommer ja på att det inte är värt att lägga ner tid och energi på sånt smått som ändå bara får en och må dåligt.
Det är rätt skönt!
Sen har jag även börjat verdera vänner som kanske får mig att må mindre bra och kanske inte umgås eller prata med dem lika mycket.
Tycker det är bättre och ha de som ja verkligen tycker om och bryr mig om nära!
Det mår ja bra av! =)
Nu ska ja installera Sims o sen spela lite ;)

Hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0