Helgen i stort..

Fredag
Kom hemfrån Uppsala, gjorde inte mycket. Lyssnade på min ljubok och tittade på nya Wallander.
Den var faktiskt riktigt bra.
Tycker de sista filmerna inte har varit sådär jättebra, men de sista filmerna har varit riktigt bra.
Efter mycket om och men somnade ja ifrån min ljudbok.

Lördag
Sov gott fram till 14.
Började senare smsa med Mikis. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men vi vill verkligen göra något.
Ingen av oss hade så mycket pengar så vi var ju lite begränsade. Efter mycket om och men bestämde vi oss för att se på film. Jag tog med mig ett par filmer och åkte till Mikis.
Kommer dit o vi börjar prata. Plötsligt ringer Alex och frågar om ja kunde köra henne o hennes jobbarkompisar.
Hade ju lovat, så då titta ja på klockan då var väl klockan lite efter 0.00. Så det blev inte någon film, men ni förstår att vi hann med MYCKET snack. Skönt o lyssna o skönt o prata. Mycket trevlig kväll tycker ja, fast vi inte gjorde något speciellt. =)

Vi kollade igenom lite till högskoleprovet oxå. Jag ska iallafall göra det nu och ja hoppas att det kommer gå bra.
Somnade inte förens framåt 5-6...Så ja har sovit gott idag med
.

Söndag
Jag vet inte riktigt vad som händer. Får se vad som söndagen har o erbjuda.
Skriver mer ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0