Härlig morgon!

Vaknade 06.20 av att Walle stod nedanför sängen och gnällde, trött som ja var frågade ja min lilla hund om han inte kunde tänka sig och komma upp och sova lite till. Vilket han snällt gjorde. När ja fråga honom hade ja tänkt mig att han skulle sova till ca 8.00. När ja senare vakan 9.50 var ja tvungen och se efter så han levde. Det gjorde han, han hade helt enkelt somnat som en sten. Och det tackar ja för!
Idag är ja inte lika arg på honom iallfall, vilket är rätt skönt det. För guu vad arg ja var på honom igår. Samtidigt som ja fick dåligt samvete. Så jag vågar inte ens tänka på hur det kommer bli i framtiden då man får barn och ska säga åt dem och "bråka" med dem.
Tur att jag inte behöver tänka på det än.

Gick ut med Walle när jag vaknade, sen la ja mig en stund till. Hällde lite vatten på Robin när han var dum!
Rätt åt han (hihi) Han trodde nog inte att ja skulle göra det, men där trodde han fel!
Så nu sitter ja i soffan och bloggar lite. Walle ligger o sover igen och Robin sitter o spelar.
Jag ska väl göra mig i ordning för fikan med Johanna! Tar ju bara 5 minuter om ens det o gå dit vi ska ses.

Efter fikan med Johanna händer nog inte mycket, handla lite mat. Vi prata om potatisgratäng och kött. Lätt o gott.
Får väl se om vi skulle gå över något till Robins föräldrar senare, de ville träffa Walle.
Det blev ju inget när vi var här sist, då blev de visst lite besvikna, så det är väl bäst att de får träffa Walle =)

Ska tänka på Sara och Linda ikväll, som skulle ha överraskat mig med middag och film.
Gullungarna! Vi får helt enkelt ta det en annan gång. Nu när man kommer hem väntar ju en minut/jäger kväll hos Linda! Perfelkt, då vet man att det blir en tidig kväll iallafall (haha)
Seg är ja..Kanske blir en film när ja kommer hem från fikan iallafall, sova en liten stund..Rolig ja är va?
Nej nu får det vara nog, bloggar kanske senare igen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0