Ännu en söndag..

Gick och la mig ganska skapligt igår men var ändå DÖD, när ja vakna. Har inte varit så trött på länge. Tog mig upp i soffa och satte på sista ljudboken i twilight serien. Som ja förstors somnad ifrån.
Vaknade av att mamma ringde såklart!
Det var då ja kände MITT huvud!!! As ont i skallen.
Har blivit lite bättre efter vi käkade. Vi delade på en pizza och så äter vi middag senare. Blir Kött och potatisgratäng! *gott*

Oj såg att ja glömde publicera detta inlägg, hade tänkt att det skulle bli ett kortis inlägg.
Nu har vi iallafall varit hos Robins föräldrar så de fick träffa Walle en stund.
Ska nog lägga mig och lyssna på ljudbok. Synd bara att man vill se filmen medan man hör!
Vad kan det bero på? Tror absolut inte att man är sugen på o se Edward Cullen?!?
Vill att de gör dessa två filmer som är kvar NU!!!
Men den som väntar på något gott väntar ju inte för länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0