Trött som bara den..

Tänk idag fick ja sovmorgon, mamma tvättade och då går hon ut med Walle. Sån tur ja har som har en så snäll mamma. Ibland blir ja helt sjukt trött på både henne och Sören, men de vet att ja tycker om dem egentligen.
Så jag gick upp vid 11.00 och gjorde i ordning mig så drog ja till jobbet.

Ja vad ska man säga?!? Skjut mig om ja blir som en del tanter på jobbet, när ja blir gammal!
Jo, jag vet att de är gamla och sjuka, men ibland vet ja inte vad vi gör för fel.
Är nog rätt trött på mitt yrke!
Dags och gå vidare i yrkeslivet..Men vad fasen ska man göra?
Bara och vänta på att man kommer in på nån skola? Om man någonsin gör det?
Hmm Possitiv...!
Kanske inte..Får väl se hur högskoleprovet går.

Walle sover  som en sten. Han och Sassa har busat lite nu på kvällskvisten.
De leker och leker.
Dom ser ut och ha så roligt.
Kul för Walle att han fått en kompis som han kan leka med. Nicke är ju inte mycket till sällskap för Walle. Fast det beror väl på åldern.
Så imorrn blir det att gå ut med Sara och Sassa så de får leka av sig. Ska se om vi inte kan släppa dem i nån hundgård. De skulle få så mycket roligare.

***

Jag är på väg, ja vet att ja kan!
Måste bara lära mig och inte sakna.
Svårt, men ja vet att ja kan!

***

Gick ju inte så bra för Henrik Lundqvist och hans polare i tre kronor och tur var väl att ja inte gick upp och titta på dom. Fast man behöver ju inte följa os för det är ju bara o gå in på facebook så ser man vad som händer i OS.

***
Får se vad helgen har att erbjuda.. är sjukt sugen på och göra något roligt.
Men man vet aldrig vad som händer förens efteråt. ;)

***

Ska kolla på Arn, snäll som Sara är berätta hon att de sålde båda Arn filmerna på Maxi för ENDAST 29 kr.
Klart man passa på :)

Hoppas det är bra med er!
Bjuder på nån bild har inte bestämt vilken, men ni lär ju se vilken det blir ;)











Blev ett par kort, men ja ville bara visa er vilka som är värda guld!
Tack för att ni finns!






Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för att DU finns gumman :)



Puss

2010-02-26 @ 16:43:25
URL: http://mimavibe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0