Rubriken får komma sen.... =)

Bloggtorkan håller i sig kan ja säga. Har ingen fantasi eller ork att skriva.
Fast bara för att ja skriver så här i början kommer denna blogg bli lång. Brukar vara så.
Händer inte mycket just nu, förutom att en del människor aldrig slutar att förvåna mig.
Så är väl livet.


Är genomförkyld..hatar skiten.
Tur att man har sin lilla älskling som kommer och myser med en när man inte mår bra.
Han är guld värd.
Så söt när ja kom hem igår och hade tagit en ipren och satt vid datan en stund sen så bestämde ja mig för att se Stardust.
Hann inte ens in en kvart i filmen innan jag och Walle sov.
Lite skönt och sova hela natten och inte vara vaken.
Det är ju så mysigt när Walle kommer och lägger sig bakom mig så han ligger med huvudet på min kudde.
Då somnar ja direkt :)
Min ögonsten!





Ska se om inte Michaela vill ta lite bra bilder på Walle så man kan ta ut nån och sätta i någon fin ram eller något sånt.
Vi får se vad som händer.

Jag och Sara bakde tårta igår , eller ja bestämde vad som skulle vara på och Sara gjorde den.
Sen fick Björn sin tårta som ja hade lovat sen det var fest här.
Var en trevlig kväll med mycket skratt och youtube..Fattar inte att man fortfarande skrattar åt Wow-jocke.
Men det är väl inte det värsta, det måste ju ändå vara att ja blir lite sugen på o spela igen när man ser det..((Nööörd iknow!))
Fast inget roligt när alla man spela med har lagt ner..Men det är väl så att man har sin lilla wow-period i livet och min är över för länge sen :)

Nu ska ja ta mig över till youtube för att jag hörde en låt förut som passa in på Sara, tänkte se om ja hittar den så jag kan skicka den till henne :)
Hare bra ni!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Klart jag kan ta bilder på Walle nån dag =D

Det fixar vi =D



Puss

2010-02-23 @ 20:24:06
URL: http://mimavibe.wordpress.com
Postat av: Kristin

Snällt :D

2010-02-24 @ 00:48:27
URL: http://kikkan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0