Lördag..

Igår somnade ja med huvudvärk och idag vaknade ja med skiten. Fast nu efter att ja varit inne och duschat verkar den ha försvunnit :) *skööönT*

Så vad händer idag?
Jo, ska åka iväg o handla med mamma. Måste köpa blommor till Farmor som fyller år idag.
Ska ju dit o gratta henne.
Vad säger man när Farmor själv frågar?
Fult gjort Alex!

Efter det vet ja inte riktigt vad som händer, får se vad kvällen har och erbjuda.
Michela ville på någon fest i hamnen, men det är ja inte jätte sugen på.
Annars prata vi om att bara ses och ta ett glas vin, kanske blir det.
Eller så blir det en hemmakväll till. Ja vet inte, ibland gör det mig inget alls o bara vara hemma och se en film.
Ibland får ja nästan panik över att ja inte hittar på något.

Sitter och lyssnar på:
Breaking Benjamin - Breath
Kommer ihåg precis när ja hörde den första gången.
Kommer tillochmed ihåg vad du sa till mig,
"Lyssna på den här låten, så bra..Tycker att det handlar om dig"
Så vet ja att du pussa mig rakt på munnen.
Tänk vad musik väcker minnen.
Du kommer säkert inte ens ihåg det, du verkar ju ha gått vidare helt nu.
Bara o accpetera och göra detsamma, men det är svårt. Har ju på sätt och vis mist en av mina bästa vänner.

Aja, livet går vidare.
Tur att ja har mina underbara vänner!
Alla, ni är guld värda!
Så läser ni detta, ta åt er!
Vet inte vad ja skulle göra utan er!


Nu kommer Walle och vill leka, ska busa lite med honom.
Sen iväg o handla, ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0