Ingen vanlig söndag!

Nej, trodde ja skulle ligga as bakis, men så blev det ju inte.
Blev ju så att ja blev med bjuden på sexparty. Har ju aldrig varit på något.
Missade ju det som var hos Johanna.

Så jag tyckte väl att det var på tiden att ja gick på ett.
Var rätt skoj faktiskt, ja ska man sälja  såna saker då får man inte vara pryd av sig.
Var iallafall en trevlig kväll, med lite vin och tjejsnack.

Sen skulle vi till trappan. Vi gick in, men vi var där för jäkla tidigt..så vi tog chansen och skulle gå till bomull istället, men där var kön hur lång som helst. Så vi gick upp till Harrys och där tog vårat lilla gängs party humör slut. Så det blev o åka hem.
Var hemma tidigt iallafall. Fick mig en trevlig sms-stund..så helt illa var det ju inte. (hehe)

Idag hade det kunnat varit en helt vanlig tråk-söndag, men det är det ju inte. Vi ska på BIO :))
Vi ska kolla på Snabba Cash.
Lite Joel Kinnaman sådär på söndagskvällen är väl inget man tackar nej till :)
Blir o äta lite innan bion. Kan ju vara trevligt.

***
Kommande vecka ser rätt luftig ut om man säger så, skulle vilja att de boka mig lite mer i tid..Så man vet innan när man ska jobba. Det hade varit smutt.
Men man kan ju inte få allt.
Tråkigt men sant.
Funderar på och lägga mig och vila en stund innan man ska göra iordning sig för bio.
Bjuder på en bild på snygga Joel Kinnaman :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0