Har man lovat så har man!

Då har ja äntligen loggat in på bloggen efter en lååång bloggtorka..!

Vad beror denna bloggtorka på?
Hmm..Jo kanske just för att alla dagar är lika.
Händer inte mycket i mitt liv just nu.

Igår fyllde ja år, visste det var okej men inte mer än så.
Jag vet inte vad ja hade trott, men det blev verkligen inte som det brukar.
Blev så besviken på en massa saker jag vet inte varför, men det var bara inte roligt. Kändes som en helt vanlig dag.
Kanske är så det kommer kännas nu och alla födelsedagar framöver?
Jag hoppas iallafall på en fett fest på lördag!
Hoppas att det kommer ett par iallafall, som det ser ut nu så är vi ändå 11 personer som kommer.
Bjöd ju ett par som ja vet inte kan komma men kände ändå att ja ville bjuda dem för att de tillhör mina "nära och kära"
Får väl lägga ut lite bilder efter lördagen =)

Ett sms igår...en mening på msn..Vad är det som händer?
Kanske dags och gå vidare? Men sa vi inte att vi skulle vara ärliga emot varandra?
Hmm..Jag vet inte..Orkar inte bry mig heller.
Fast det känns ju inombords det gör det. Är orolig för en del saker. Att inte veta att du är okej.
Fattar inte varför ja ska bry mig så j*vla mycket!
Jag vet , alla dessa tankar kommer försvinna om det bara är så att vi pratar igen. Det är ja helt säker på.
Men just nu känns det inte som om ja inte vet verken ut eller in.
Men uppskattar ändå ärligehet, även om den sårar...!

Känns som om mitt liv är helt upp och ner just nu.
Pluggar matte B på komvux, fattar en del men inte allt..då kommer tvivlen på att ja kommer klara skiten.
Sen vet ja inte alls vad ja vill, jag vet att ja vill plugga. Men om ja inte kommer in denna gång heller?
Ska ja då ge upp? För ett halv år till här står ja inte ut!
Och Maria ja kommer inte flytta till Oslo :)

Tänk om det kunde vara så som ja och Maria prata om förut...Tänk om man hade någon som visste precis allt som kunde säga åt en vem man skulle satsa på för att aldrig bli sårad och leva lyckligt. Eller säga åt en vad man skulle satsa på helt jobbmesigt.. En som helt enkelt kunde se in i framtiden.
Men det kanske inte skulle vara så bra för då kanske man inte lär sig något på vägen.
Som ja o Alex prata om förut..att varje gång det tar slut med någon så lär man sig en jäkla massa saker om en själv och andra människor.
Så något possitivt kanske det finns med att en del saker tar slut.
Tåls att tänka på!

Nu har ja gjort som ja lovat!
Lova att skriva lite i bloggen så att Maria hade något o läsa..Och det är bäst att göra det man lovat!


Imorrn blir det jobb i Kolmården 12-19...Så någon som vill hitta på något efteråt är fria o skicka ett sms eller två :P



En glad Kristin =)
Vill alltid vara glad, men ibland går det bara inte!
Men just nu är ja rätt glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0