Besviken..

Blir bara besviken på en del männsikor i min närhet. Kan man inte bara vara ärlig?
Förstår inte?
Är det så svårt och bara vara ärlig. Vad är det med folk och ärlighet?
Raka och ärliga svar vill ja ha.

Vad ska man göra när man ser en männsika falla rakt ner? Som smått håller på och gå under?
Hur fan ska ja kunna sluta bry mig, när du är en av de männsikor i min närhet ja bryr mig om? Fast jag kan ju inte göra så mycket om du inte förstår själv att du är på väg utför!
När jag säger något så är det inte så farligt...men ja undrar det?!?
Kan i vilket fall inte sluta bry mig, hur mycket ja än vill.

***

Fest senare i dag/kväll!
Nice hoppas att de som sagt att de ska komma kommer.
Blir iallafall runt 10 personer iallafall. Kan bli rätt skoj.
Hoppas bara inte man får oinbjuda gäster från down under.
Okej att en del skulle kunna komma och bara säga hej, men man vet ju vad som hänt där förut och dem vill man inte direkt inte ha hit. Förra gången det kom hit kompisar från down under...Så drack de av vår sprit och var allmänt otrevliga. En annan gång skulle nån spöa sin flickvän. Nice folk som man inte vill ha upp.
Men sen kommer mina fina vänner och de vill ja ha hit!
Kommer vara en del som fattas, men de kan ju inte komma av olika anledningar. Tyvärr är de en som ja är grymt besviken på som kunde ha sagt något. "Tyvärr Kristin..Jag har inte möjlighet o komma"
Skulle ha varit fett nice o höra det...!

Är väl bara och inse att gamla dagar är förbi och nya på väg.
Svårt men ja ska klara det. Har ju varit med förr...
Ska sova nu, får se om Linda ringer och ska skjuts hem. :)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ska bli såå himla kul ikväll gumman =D

Hörs sen!

Puss

2010-02-13 @ 09:45:58
URL: http://mimavibe.wordpress.com
Postat av: maria

jag vill också vara med=(=(.. men tyvärr jobbar ja o alla hjärtansdags helgen e inte den populäraste helgen och ta ledigt om vi säger så... men hoppas ni får en underbar kväll så ses vi nästa gång jag kommer hem=)=

2010-02-13 @ 12:47:13
URL: http://marreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0