Vad gjorde ja igår?

Tog det lungt på förmiddagen. Blev bestämt att vi skulle grilla hemma hos Björn.
Skulle fixa lite och kött o sånt innan.
Tog en tur till bolaget och Willys.
Blev upphämtad och sen vidare till Björn.
Grillade med gänget och det var trevligt som vanligt. =)
Aldrig några undantag där inte.
Senare så kom Sara oxå och det gjorde kvällen bara ännu bättre.

Slutade med att vi tog oss ut till Black Leion. Där vi han och vara i 30 minuter?
Inte ens det tror ja.
Nästan alla åkte hem och kvar stod Sara, Björn, Björns kompis och ja.
Vi tänkte ju knalla ner till Grand..men där stänger de visst 1 på fredagar. Gillas inte!
Så vi övertala Björn o gå till Svea. (Har aldrig varit där)
Hade jag varit det så hade ja nog oxå röstat på Harrys.
Tyvärr höll ju inte Sara vad hon lovat!
Hon skulle ju dans på bordet om vi gick dit. Lite synd att hon inte gjorde det :D (höhöhö)

Kvällen avslutades på donken.
Och ärligt talat blev ja nog lite full igår, det var länge sen ja kände mig så. Mådde inte bra när ja kom hem.
Vaknade med jordens huvudvärk..men min snälla kompis Ipren fixade det!

Har fått en nytt öken/smeknamn!
Minimi
Ärligt vet ja inte vem som kom på det, men de skratta åt mig när de ropa "Minimi" och ja svara.
Sen Sara är ju lilla Iron thum och Dr Evil!
Tycker ja passar rätt bra in på henne ;)

Men Dr Evil och ja vi är goda vänner fast än mycket olika...Vi tycker olika saker.... ;)


Minimi och Dr Evil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0