Svar på kommentaren ifrån Inlägget "Ska nog ta o sova...snart"

Det är helt sjukt..Du skrever precis som om du kände mig.
Precis som om vi hade pratat om mitt liv.
Jag vet precis hur det är, från mitt första förhållande fick ja med mig en 30 kilos ryggsäck om inte tyngre.
Och dessa kan vara jobbiga och ha med sig.
Från mitt andra, har ja väl inte fått en så jätte stor ryggsäck, mer än att ja verkligen vet vad ja är ute efter.

Det roliga är att ja vet allt det där som du skrev, men ibland måste man bara ha nån som påminner en om det. Ibland känns det bara hopplöst..
Och innerst inne vet ja att man lär sig mycket av dessa förhållanden även om det är mycket man ska ha med sig.
Sånt som sitter kvar i en, men som kanske inte alltid gör sig påmind men som tyvärr då och då kommer fram.

Tror att det kommer bli en kanonsommar :)
Med mina vänner kan det inte bli annat!

Tycker att det är roligt att du kommenterar. :)
Fortsätt med det!
:D


Kommentarer
Postat av: Helén

Men gumman då bara ler jättestort



Vet du? Ibland har jagj mina "ljusa studer" o bara vet saker som nu tex att du kanske behövde bli påmind om det som du redan vet! :)



Sen vet inte jag heller om du har läst lite om mig i min blogg. Jag vet att jag har skrivit till dig att jag är rätt kunnig inom området med det övernaturliga men jag har nått som inte alla har. Inte alls fullt utvecklat utan jag tar det som det är bara. Får jag till mig någonting så kör jag efter det...



Min mamma var ju ett väldigt duktigt medium, även min mormor så visst finns det nog en liten "konstig" gen som ligger o dallrar inom mig någonstans? skrattar



Jag har en dröm - att utbilda mig inom beteende terapi / KBT:are... Man har själv varit med om mkt saker o har det med sig o kan dela med sig känslomässigt men framförallt förstå personen som behöver hjälp. Sen att ha den lilla dallrande genen är nog till stor hjälp, man ser saker som inte personer berättar - så man kan gå in mer djupare o få hjälpa till med det som den kanske behöver hjälp med fast inte vågar säga?



När jag hade det som svårast så fanns det ingen där för mig - så det är enormt viktigt för mig i livet att få finnas till hands o hjälpa andra människor. Inte då bara fysiskt o ställa upp hit o dit - utan rent själsligt, bygga upp en tillit - skulle ALDRIG svika någon som har gett mig ett förtroende, det är mot mig själv - skulle må skit av att göra en annan person illa! det är oxå nått som har blivit efter det jag har i min ryggsäck - jag VET hur det känns att bli sviken o lurad - o inte fasiken vill jag vara en som orsakar en annan person en sån smärta!



Ojoj - som vanligt när jag låter mina fingrar gå loss på tangentbordet blir det lätt en novell - sorry! L lättsamt



Ha det toppen tjejen o njut av livet!



Jag vet hur det är att nästan att ha förlorat mitt liv ( då av slag o sparkar )så idag älskar jag allt som har med livet att göra trots att man har lite motgångar här o där genom vägen (o små irreterande "insekter" som stör)...



KRAM!

2010-04-15 @ 11:37:06
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0