Slappar dag!

Det blev en ritkigt slapp dag idag istället för att åka och simma.
Är inte ledsen över det, för att ja är sjukt seg efter att ha jobbat natt.
Fast ja kom ju upp i tid iallafall, mycket bra. Ska bara försöka hålla mig vaken tills ikväll så att ja inte somnar nu!


Blir och simma imorrn istället.
Och då före klockan 15 för då är det billigare.

***
Träffa Sara en stund förut och vi tog oss en promenad till stockholmsrondellen och Statiol för de hade rätt billiga filmer där. Så ja köpte två.
Då vet man vad ja gör de närmaste timmarna :)

Såg Funny Games inatt, fan filmen är sjuk!
Tänk om det skulle hända en själv...skulle ju bli psyk ju.
Tur att det bara är på film.

***
Har två nya favoritlåtar som ja håller på o spela sönder..
Den ena är
Leona Lewis- My hands
&
Alexandra Burke ft Flo Ride - Bad boys.
Jag var helt säker på att den sista låten hade varit med i melodifestivalen.
Jag tycker att den låter som en typiskt så låt.
Men ja hade fel.
=)


Ska se vilken bild ja ska bjuda på idag :)
Blir min lilla smarta hund. Min ögonsten.
Nu ligger han o sover brevid mig...så söt:)


Nu blir det o se film.
Have a nice day =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0