Skulle kunna ha jobbat...

Skulle nästan kunna ha jobbat idag oxå, kan ju ändå inte sova.
Ändå sov ja inte många timmar på dagen. Men det är väl det här som är naktdelen med att jobba natt.
Har lite svårt att ställa om mig. Men har ju en hel vecka på mig att göra det.
Som det ser ut nu. För att ja kanske kommer jobba måndag och tisdag.
För att det har försvunnit en personal ifrån natten. Och det gynnar ju mig hoppas ja.
Prata med chefen förut. Så hon skulle höra av sig.

Ikväll har ja kollat på Wallander och Äntligen midsommar.
Två helt okej filmer, men inget att hurra för.
Brukar tycka om Wallander men den här var seg.
Tyvärr.
Lånade dem av Linda. Har lånat en till men ska nog inte sätta på den för då kommer ja inte somna på mycket länge.

Så vad händer i helgen?
Jag är as sugen på o ha världens fest ...Lite kort tid o planera på men en rolig helg med mycket skratt, det skulle sitta fint. =)

***

Läste på facebook, förut...Varför kollar man på kort eller sidor på sina ex, fast det gör sååå ont?
ÄR det för att man är nyfiken?
Jag vet inte, men för mig är det nästan så att har ja fått en idee i huvudet att ja ska kolla så får jag liksom inte bort den för ja har gjort det. Och efter det kan man ju göra jätte ont..
Snacka om att skada sig själv, men ändå kan man inte sluta. Inte jag iallafall.
Det är nog så att gammal kärlek inte rostar.

Jag tror inte man kan glömma en person som man verkligen har älskat.
Har man riktiga känslor för nån så svalnar dom bara, men en liten bit finns alltid kvar.
Det är min syn på det hela eller så känner ja.
Fast det inte är något ja vill ha tillbaka.

***
Det är allt tur att man har såna vänner som man har :)
De hjälper alltid till o gör en på bra humör!
Bjuder på lite bilder från våra vilda fester =D













En liten avslutings bild
Säg Hej till publiken ;)
Våran lilla Cow-gril :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0