Övertrött...Kanske?

Somnade vid ca 19.45 igår var hur trött som helst orkade verkligen inte hålla ögonen öppna.
Min sista tanke innan ja somna var att "somnar ja nu kommer ja aldrig kunna sova i natt"
Oj så fel jag kunde ha, för att jag vakna till vid 20.45 och tänkte gick ut med Walle.
När jag kom in så gick ja o la mig direkt och somna om. Sen ringde Sara vid 22.00 och då prata ja lite med henne. Inte ens då blev ja pigg, så ja la på och somna om och sov ända fram till klockan 07.00 idag. Då Walle behövde gå ut.

¨Då måste jag ha varit riktigt trött. Känner mig lite paj i huvudet idag..men man ska väl vakna till under dagen.

***
Så vad hade dagen att erbjuda igår?
Jo, hade ju gått med på och gå ut och springa, vilket inte gick sådär jätte bra.
Hatar mina vader som ska strejka varje gång man ska springa.
Hade ju så när ja spela fotboll oxå, fick ju massage typ 15 minuter innan varje match.
Så vi fick gå runt..Lite pinsamt men vad ska man göra när man får ont?
Bättre och simma :)
Var o kolla på ett par nya Inlines igår oxå. Blir nog o köpa dem på måndag.
Hitta ett par av märket K2. De var rätt snygga faktiskt och inte jätte dyra. Ni ska få se bild på dom.
Är riktigt sugen på och åka nu faktiskt. Var ju jätte länge sedan nu.
Jag vet inte vart mitt andra par tog vägen. Vet bara att ja hade dem sista gången utanför Maria och la in dem i bilen. Efter det så är de spårlöst borta.
Vad gör det, nu får ja ju ett par helt nya ;)


Tyckte att de var riktigt snygga!

Efter maxi besöket åkte vi hem och fikade lite. Inte långt efter det somna ja. :)

Just det var ju på jobbmöte oxå, inte mycket man kan  säga om det.

***

Idag är det fredag, vet inte riktigt vad som händer. Vi får se, prata om o dricka lite vin med Alex.
Men vi får se vad som händer.
Nu blir det o slå på en film och slappa. :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Jag har precis lika dant - När jag ska springa så krampar vaderna - har jätteproblem med det - jag testade ALLT för att få bort det.

När jag värmde riskuddar i micron innan o la runt vaderna i ca 10 minuter så funkade det kanonbra för mig, varma o mjuka vader - GO GIRL - RUN! ;)



Inlines? Är du inte klok? gulp Vad modig du är! Jag är LIVRÄDD för inlines faktiskt! Är så rädd för att trilla o slå mig. Har testat en gång o det skrammalade till efter 2 sek o så låg jag där som en fisk på land o sprattlade... Ajaj i arslet!



Ha en toppenfin helg gumman o var rädd om dig!

Kram H

2010-04-16 @ 08:59:27
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Kristin

Okej..mina vader blir bättre efter en jäkla massa tigerbalsam och massage...funkade när ja spela fotboll iallafall.



Inlines är grymt roligt..Åkte mycket när ja var tillsammans med mitt x för hundra år sen :P

Är skönt o åka. Gjorde en grej när ja fått dem...Mamma sa åt mig att ta på mig skydd...men ja ska bara åka en stund...sluta med att ja var ute några timmar och 5 minuter innan ja skulle in så ramla ja självklart och skrapa upp knät..så det kan ju hända men det är bara o bita ihop o upp igen =)¨



Önskar detsamma till dig :)

2010-04-16 @ 09:21:50
URL: http://kikkan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0