Nykter Lördagskväll... =)

Tog ett tag innan ja blev människa igen. När ja smått började vakna till liv så fick ja ett par sms av Linda att komma bort och dricka lite vin med henne och spela lite Wii. Ja tvekade en lång stund men efter mycket om o men så bestämde ja mig för att ändå gå bort till henne.
Sakt och gjort det gjorde ja, men ja blev aldríg sugen på vin eller nån drink så ja erbjöd mig och köra ner dem till stan. Så det kan vara rätt skönt att vakna och må bra imorrn.

Sen har ja ju faktiskt 4 nätter framför mig på jobbet.
Vi är 3 stycken som jobbar natt och den andra tjejen som jobbar natt har tydligen blivit sjuk.
Så ja kände att ja vill ställa upp o jobba imorrn natt.
Ger ju lite pengar oxå, så det är ju skönt.

***
Alltså, vad fasen gjorde ja igår egentligen?
Har så fruktansvärt ont i vänster tumme och ett litet blåmärke som gör så in åt h*lvete ont.
Vi skojbråka ju lite men det sitter inte rätt till för att komma därifrån heller.
Skumt..Tänk att man inte känner något när man är onykter.
Det ja vet är att ja trampa snett på Drottninggatan och fick applåder av mina kära kompisar! :) Fast det känner ja inte något av idag. Det går nog snart över..men ibland undrar man juh :D

Ser ju misshandlad ut på samma arm, men det vet ja vilket litet monster som har gjort!
Sassa! Hon har kommit in i någon "jag-biter-allt-och-alla-period"
Så henne har man ju varit osams med ikväll (hehe)

Har sagt att ja kan hämta upp Linda och dom på stan senare oxå.
Minsta ja kan göra för att ja inte hängde på ut.
Ska se om ja inte kan sova en stund innan ja hämtar upp dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0