Min arbetsvecka har börjat...

1 av 4 nätter avklarade nu.
Känns ju roande o veta att man har 3 kvar.
Men idag kollade ja tv-tablån så att ja såg att det skulle gå lite bra filmer iallafall.
Perfekt!
Natten till dag blev sjukt seg, vet inte vad det var med mig..hade svårt o sitta stil.
Kanske betyder att ja måste ut o röra på mig lite. För att det har ju varit dåligt med det.
Ska iväg och köpa mina inlines imorrn tänkte ja. Får se om de tagit bort gruset på cykel/gångvägarna.

Blev ett snabbt besök på St Gorge. Tror det stavas så. (Skit samma)
Där Maria och Tessan vänta med ett par kompisar.
Var ett trevligt men kort besök.

***
Skulle vilja ha med datorn på jobbet, men har ju inget internet där.
Så ja får snällt klara mig utan.
Tv duger bra det.

Ska ta och mysa lite med Walle nu.
Finaste<3


Kommentarer
Postat av: Helén

Hello girl!



Vart är det du jobbar? nyfiken

Är du ensam på nätterna? Misstänker att det är vaken natt?

Hum - jag vet hur segt det är att inte ha internet på jobbet, men jag hade med mig min dator - har massor av filmer i den som jag kollade på...

Det är de positiva med att ha mobilt bredband - kan ta med sig överallt!



Hoppas natten går bra o att du är lite piggare än natten som var!



Kram på dig tjejen!

2010-04-19 @ 20:26:28
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0