Lite tankar så här på morgonkvisten....

Skrev ju tidigare att ja inte var på så bra humör, det är ja väl fortfarande inte.
Men känner att ja kanske ska skriva en blogg för att ja ska bli lite tröttare.

(Om ja blir trött av o skriva, va blir inte ni av o läsa den?)

Har varit en trevlig helg som vanligt i med mina vänner.
Mindre trevligt mådde man väl i lördagsmorse.
Förlåt Robin o Sara!

Hade aldrig ringt Robin om ja inte pratat med han tidigare på kvällen, det är ja helt säker på.

Så i lördags var ja seg..men kom iväg till Linda vid 20 tiden.
Sen bar det av i Sarahs och Addes nu bil.
Vi åkte upp till tatueringsmässan, gick in där och kollade lite. Var meningen att vi skulle dricka ett par cider där, men ja fick knappt i mig en. Så jag tog det lugnt.
Efter det bar det av neråt stan. Ringde Alex, de satt på Olearys och drack lite öl..så ville ja gå förbi och hälsa.
Blev att Sara o ja vart kvar där med de andra tills de stängde.
Och det var lika trevligt som alltid.

Söndagen har mest gått ut på och sova.
Har inte hänt så mycket faktiskt.
Var ute och gick med mamma förut och passade då på och gå och hämta mina saker hos Linda.

Kvällen har gått i tråkighetens tecken.
Inget o göra, ingen man kan prata med. Hade gärna haft lite mysigt filmsällskap.
Men fick nöja mig med Walle, men det är ingen skit det du...Saknar ju bara o ha en famn och krypa upp till när man känner sig nere.
Det kommer det kommer...men när man längtar så känns det så långt bort.

***
Får se om jag kommer jobba måndag och tisdag.
Min dröm är att chefen ringer och frågar om ja kan ta en natt i veckan och byta ut någon av nätterna i helgen.
Skulle va grymt! Lätt att ja väljer bort lördagkvällen. För det är ju då allt händer.
Förstår inte varför ALLT just måste hända den 1:a maj :P
Maria hade en teori om att det var för att alla ville fira att hon kommer hem. Så skulle det vara så, tycker ja att Alex har den bästa grejen för att fira att Maria kommer hem. (Alex ska ha sexparty)
Alex kanske tycker att det passar ihop med Maria.. (hehe)

***
Ska försöka sova lite nu, för om ett par timmar vaknar Walle och det är dags och gå ut.
Sen kommer väl Linda skapligt och lämnar nyckeln, ska ut med Sassa. Det lilla monstret.
Förstår inte varför hon ska vara på mig hela tiden? Fasen har ja gjort henne? (hehe)
Nej då men henne ska ja ge mat och gå ut och busa lite med imorrn eftermiddag.

Hoppas ni haft en bra helg och att ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0