Lååång fredag!

Okej, idag är det årets längsta fredag, betyder det att vi kommer kunna festa ännu längre än vad vi brukar? :)
(Okej, jo jag vet att det har med Jesus och göra och inte med hur länge vi kan festa)

Jaha vad händer i dag? Slapp fram tills det är dags o göra sig iordning för att dra till Alex för hennes "lilla" födelsedagsfest.
Har sett fram emot denna fredag länge nu.
Alla som man pratar med är enormt taggade för ikväll så det kommer bli minst lika skoj som vanligt.
=)
Ni lär få höra och se bilder senare i helgen från festen.

***
Igår var vi o handlade på systemet ja o Sara.
Det var en liten historia för sig. Men tur att Sara var med och kunde föreviga detta tillfälle :P
Inte roligt o bära 24 öl till bilen. (Nej det är inte mina öl)
Kan säga det att vi kanske skulle tagit en vagn..men ingen av oss hade växel trodde vi.
När ja senare kände efter i jackan så låg det en liten tia där.
Jaja..Björn fick sina öl och vi våran dricka.

Sen var det lite shopping som stod på schemat. Sara o Linda köpte soffa och jag köpte hår färg.
Sen släppte vi Walle och Sassa en stund tills det var dags och ta sig i kragen o åka iväg o simma.
Var skönare än ja trodde o simma, trodde ja skulle ha jätte träningsvärk idag, men känner bara lite i skuldrorna, rumpan och baksidorna av låren. Men tur att man känner något för då vet man ju att det tar lite iallafall.
Så på måndag kör vi igen. =)
Ska bara sluta äta godis och dricka läsk så det kanske gör ännu mer nytta. :)

När ja lämnat av Björn, väntade Sara och Linda med maten...(hihi) Eller rättare sagt..Linda åkte iväg o sola när ja kom och jag la mig i soffan med Sassa..Så vi ska väl säga att Sara lagade maten åt oss.
Synd att hon gör så god mat för hon lär ju få fortsätta med det ;)
Hur var det tjejer? Middag hos er varje helg sen?
Sen hjälpte Linda mig o färga håret, det blev bra men hade viljat ha det lite mörkare...får köpa mörkar färg nästa gång. Nu ska ja ta en dusch och sen blir det nog o vila timma eller två. :)

Önskar er en glad påsk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0