Jag är så trög!

Jag är så trög...Det tar mig ca 2 dagar att förstå ett sms..Bra Kristin!
Faan ibland blir ja förundrad över hur trög ja kan va.
Jaja..Inget o va bitter över nu.

***
Ikväll hade ja vilja skrivit till dig, men ska verkligen inte göra det nu.
Du har träffat en annan och det är ni nu!
Så ja ska inte!
Hade ja inte varit övertrött och inte haft något o göra hade ja inte tänkte på det.
Men nu är ja det och har inte gjort något speciellt och göra, så då kryper det fram.

Ska ta o sova nu. Sov= Inga tankar!


Kommentarer
Postat av: Helén

Hallå hallå tjejen! Nu var det dax för en bloggrunda - o eftersom jag är här inne lämnar jag efter mig en stämpel...

Du verkar ha haft en fin påsk, vilket glädjer mig. Ha en fortsatt fin vecka som vi har framför oss...

/ Helén.

2010-04-06 @ 12:52:22
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0