Inte mycket bloggande...

Det blir inte mycket bloggande när man jobbar natt.
Känns som om det enda man gör är att sova, äta och jobba.
Blir ju så när man jobbar 4 nätter i rad. Ikväll jobbar ja min sista natt sen är ja ledig.
Det ska bli hur skönt som helst. Har lagt in lite tider så ja kanske kan jobba lite o kommun.
Vi får se.

Så vad ska man blogga om när det inte händer något i ens liv just nu?
Vädret kanske? Inte mycket o skriva om det egentligen, mer än att ja vill ha sol och vår.
Får se vad helgen har o erbjuda...Vi prata om att vi skulle ut, men vi får se vad som händer.
Känner att ja skulle behöva lite förändring i livet, att det händer något possitvit.
Fast jobb? Lägenhet? Bli kär?
Fast jobb? Hmm..Ja man kan ju alltid hoppas, men det är rätt rörigt på jobbet tycker ja, men trivs ändå.
Funderar starkt på o kolla om de har någon ettor lediga istället för tvåan ja VÄNTAR på.
Bli kär?!? Jo det hade ju varit trevligt...Eller tar nästan tillbaka att bli kär för just nu känns det där med känslor bara jobbigt.
Kanske just för att man inte har "några bra känslor" ähh ni förstår vad ja menar.

Alex:
Klart det är fint i Uppsala på sommaren, men ja tror inte att ja vill åka dit.
Känns jobbigt att ens bara tänka på att åka dit.
Så är det...Dumt att dra upp halv läkna sår ...så känner ja det.
Har ju lärt mig att man ska låta saker och ting va så som man bestämt ifrån början.
¨
Då slipper man bli besviken flera gånger.
Men som tur är att, ja gör mina misstag och lär mig av dem.

Ska ta ett bad nu..sen blir det o slappa lite o sen SISTA natten :D


Kommentarer
Postat av: Helén

Hey girl!



Jag vet hur det är när man jobbar flera nätter på rad - knappt man kommer ihåg om man varit på toa... Händer lixom inget i en s liv just då. När jag bloggade o jobbade nätter så bloggade jag om tankar, tidigare händelser, mina åsikter o tankar om ett specifikt ämne. Det kändes bra efter ett tag, lite som terapi! :)



Jag vet inte knappt själv nu vad man ska blogga om - ibland är det totalt error i skallen o ibland så svammlar jag så mkt skit så inte ens jag tycker det är kul o läsa min egna blogg! ;)



Men jag önskar dig en toppenhelg o att du njuter till 100% av din ledighet!



Varm kram/ H

2010-04-22 @ 09:30:29
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0