Hur ska ja ha det? :)

Precis innan ja stängde ner och sa hej då till Sara på msn, då var ja skit trött.
Sen när ja la mig ner på kudden, nej då blev ja helt plötsligt pigg igen.
Det är inte bra det. Aldrig roligt att inte kunna sova.

***
Så vad har hänt idag?
Jo, var och simma 1,5 timmar.
Efter det åkte ja hem och tog det lugnt lite, pratade med Lilla Maria.
Stackare, ja tycker faktiskt lite synd om dig fast det egentligen var du själv som fixa din karatefylla.
Efter ja pratat med Maria var det dags och åka och sola med Linda.
Sen hem igen och ta det lugnt...Efter det var det dags o åka ut och släppa dogsen :))
Första gången Walle hamna i bårk. Ska säga att det var inte Walle som var den som starta bråket.
Och det var inte Sassa han bårka med heller. Var några som kom med några små terriers.
De tre gick ihop emot Walle. Men tuff som han är klara han sig. Fast han blev nog chokad för sen var han lite dum emot Sassa. Fast efter att vi åkt i väg till ett annat ställe så var det inget då lekte de igen.
Sen var det bara hem och bada honom och senare sig själv. :P

***
Det är ju så att ja har lovat Sara en sak..Det är ju så att hon väldigt ofta lagar mat åt oss. Eller det har iallafall varit hon som lagat mat när det har varit så att vi ska äta tillsammans.
Så nu har ja lovat och laga mat åt henne när ja fått min nya lägenhet.
Vad ja ska laga vet ja inte? Allt utom fisk o sånt..och där sprack min maträtt ja hade tänkt mig.
Inga fiskpinnar här alltså..Dags o tänka om. ;))

Nej, nu var det inte roligt o sitta här  ska krypa ner hos min lilla mini-gris som sover så sött. :)
Hoppas ni sover gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0