Börjar vakna till liv efter helgen.. =)

Och nu är har ja inte varit trött eller sliten för att jag festat hela helgen, utan ja har helt enkelt fått för lite sömn. Mitt eget fel, men ibland blir det så.


Helgen började med att jag gick av ifredags morse det kom ingen så jag kom hem vid 9.45 inte roligt det.
Sen sov ja inte så länge sov nog bara till 15.00.
Hade fått ett sms om förslag på bowling till kvällen, det lät ju nice.
Så jag åkte o fixa en vinflaska. Var inte 100 på att ja ens ville dricka. Stod i vaket och kvalet o faktikst vara nykter. Så blev det ju inte. Men det var väldigt lungt. Vi var hos P-son och nån bowling bowling blev det inte.
Var meningen att vi skulle dra till Ibbe som fyllde år, men när vi var klara att åka så hade de slutat festa.
Så då tog ja faktiskt buss och spårvagn hem.
Ap länge sen ja åkte buss och spårvagn.
Minns inte ens när ja åkte sist. Men tyckte ja var duktig som la 20 kr på hemresan istället för ett par 100 lappar (Om man skulle ta taxi)

Kom hem vid 2 tiden något.
Då var det bara och lägga sig och sova ett par timmar innan det var dags och gå upp och göra högskoleprovet.
Somnade rätt snabbt, men en vakna jag typ 4 gånger när folk kom hem ifrån krogen.
Det stör mig inte annars, men just då var det så irrterande när man skulle upp.
Men som sagt det var självförvålat ;)

Gick bra och komma upp iallafall. Tänkte faktiskt skita i provet, men ja kände det att nu när man ändå betalat för det är det ju lika bra och göra det.
Och det gick väl som det gick. Sjukt svårt säger ja.
Mest irrterande var väl att det var nästan 30 minuters rast mellan varje del så att vi höll på fram till klockan 16.10.
Istället för att göra alla delar med 5-10 minuters mellan rum...men nej det gick inte.
Får svaret om nån månad.
Så  vi får väl se vad som händer. Har sökt ett par program bara, inget ja tror att ja kommer in på.

***
Jag måste verkligen sluta tänka och drömma saker.
Det är ju tur att ja bara berättar mina drömmar för Sara o Linda..de känner ju mig. Hade ja berättat för nån annan så hade de spärrat in mig någonstans.
Fattar inte hur man kan få till det?
Det måste ju vara för att man går runt och tänker FÖR mycket!

***
Ringde Johanna igår och det var så sjukt roligt och prata med dig igen.
Kom på hur mycket man sakna dig.
Får ta med dig Janne och Lisa och komma ner och festa :)
Skulle vara grymt roligt.
Sen i sommar har ju jag och Maria pratat om att hon och Kevin kanske ska komma ner och va här ett par dagar.
Skulle oxå vara grymt roligt.
Hoppas bara ja får min lägenhet snart...Klart att ni får komma om ja bor här oxå, men det skulle vara roligare och ha sitt eget när man får besök.

***
Ibland förundras ja av en del människor, ja funderar på hur de tänker och agerar.
Förstår mig inte på dem ibland, men det är väl så med livet man kan inte förstå sig på alla.

Nu ska ja ta och sova nån timma innan det är dags att gå bort till Linda och ta ut Sassa.
Men nu ska ja mysa med min lilla dog. Så mysig han är..Gör så ont när man inte får sova med honom när man jobbar natt. Och det märks på honom oxå, går när vi skulle sova var det han som skulle ha uppmärksamhet och mycket mys skulle det va innan vi soman. Sötaste Walle <3

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Helén

Hallå på dig!



Ojoj - för lite sömn är nästan värre än en baksmälla! :(

Jag har oxå sovit illa men då pga drömmar som återkommer - lika illa det.



Hoppas provet gick bra för dig, när får du svaret?

Ha en fortsatt fin vecka tjejen!



Kram H

2010-04-13 @ 12:04:22
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0