Segt som tusan!

Idag var det segt som tusan och jobba.
Kan ju bero på att ja vaknade 11.00 i förmiddagas och sen sov ja inget på hela dagen.
Föst kunde ja inte sova, så ja styrde lite hemma och kolla runt på internet. Sen när ja kände att ja var lite små trött då skulle ja bara kolla en sista grej på internet. Och där var han, med sin nya tjej och en dotter. Fick nog en chock.

Börjar tänka på allt dåligt igen. Jag undrar om han behandlar henne på samma sätt som han behandlade mig?
Visst ja vill ju inte att hon ska uppleva samma sak som ja gjorde, men kan inte låta bli och undra varför han i såfall behandlar henne bättre än vad han behadla mig?!?

Jag kan inte ens känna att han är värd och vara lycklig med tjej och bebis. Det borde vara ja! Det ja menar med det är att det borde vara ja som sitter på den där bilden lycklig med någon. Inte han! Usch! Så jag tänker, men ja känner faktiskt så efter allt han har gjort emot mig. Känner mig misslyckad. JA vet att ja inte är det! Fast man kan inte låta bli och känna sig så. Han sitter där med tjej och barn. Och ja sitter här med ett kraschat förhållande och är på väg och flytta hem till mamma. Det är fan inte rättvisst.
Kanske oxå ska vara ett riktigt svin, kanske ja oxå hittar lyckan snart!

Fast det ligger inte i min natur och behandla dem som ja älskar illa.

När ja kommer hem ska ja sova direkt, ögonen känns så tunga och ja kommer sova så gott.
Ska nog sova tills det är dags och gå till jobbet igen :P
Kanske inte riktigt så länge, men nästan.
Hoppas bara att Robin tar Walle imorrn så ja verkligen får sova.
Lilla fisen han är inte lätt o ha o göra med ibland, allra helst inte när han vill leka och matte ska försöka sova.
Längtar hem, vill krama den lilla skiten nu!
Får snällt vänta, kanske gå ut på balkongen nu och ta lite luft så ja piggnar till.

Lovar att sova bra mycket mer imorrn innan jobbet, än vad ja gjorde ikväll.
Imorrn kan inget stoppa mig!

Hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0