Nu vet ja! =)

Har grubbat en stund nu, och kommit fram till följande:
Att när ja kommer hem ska ja ta kontakt med komvux och studievägledaren där ja och han/hon ska ja utforma en studieplan för mig.
Ämnena ja tänker läsa är;

Matematik B.
Vi får helt enkelt se hur det går, men klarar ja det så får ja behörighet till en hel massa nya utbildningar på universitetsnivå, vilket är bra. Samtidigt får ja en enorm utmaning.

Sen tänkte ja faktiskt pröva på...

Företagsekonomi A
Känner att ja vill pröva på något nytt.
Kanske inte alls förstår mig på detta, men då har ja iallafall prövat.
Behöver nog lite nytt i mitt liv, så varför inte vara nyttig och plugga lite?

Så Mikeala, häng på du med.
Plugga tillsammans stötta varandra.
Behöver ju inte läsa samma som mig, men skönt om man kan ta hjälp av varandra.
Ingen av oss vill ju jobba som undersköterskor, kanske vi ska pröva på något nytt =)

Ett som är säkert att ja känner mig gladare nu när ja kommit på något som ja kan göra med mitt liv när ja kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag är på =) är sugen på att plugga,får se hur de går ihop med jobb o så men det borde funka :)

2009-09-16 @ 12:28:43
URL: http://kelanlelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0