Nattjobb.

Ligger i sängen nu och ska se om ja inte kan sova en stund. Ska ju jobba i natt.
Har funderat på och skaffa mobiltbredband igen, men ja vet inte riktigt än. Ska testa utan i natt.
Vi var o handlade förut och då köpte ja en korsordstidning och sen tar ja med en bok.

Skulle ha varit bra o ha internet, för då skulle ja haft en jäklans massa tid på mig o förstå hur man gör om sin blogg. För just nu fattar ja inget.
Dani försökte hjälpa mig lite igår, men ja fattar ju inget. Det är ju bara det att ja har ju inget tålamod.
Blir det fel, så ger ja upp direkt.
Som sagt får se. Nu jobbar jag inatt och sen är ja ledig till på fredag då ja går på 22 och jobbar till 07.45. Likadant hela helgen.
Skönt och veta att man får lite nattob iallafall :)

Kom o tänka på en grej, måste kanske säga att det inte var Robin som dumförklarade mig igår.
Utan hans kompis. Så denna gång hade inte Robin något med saken o göra.
En sak ja har kommit på nu på sista tiden, det är fasen att ja blivit tuffare och kan stå upp för mig själv.
Visst, att ja kunde det förut med. Fast nu för tiden så låter ja fasen ingen sätta sig på mig!
Spelar ingen roll vem det är, tycker ja att den har fel så säger ja det!
Är alltid ärlig och säger vad ja tycker till personerna i fråga.
Sen om de inte gillar det, det får stå för dom.
Men som sagt mig sätter
 sig INGEN på!
Det är som en av mina morbröder brukar säga till mamma.
"Kristin, behöver man inte oroa sig för. För att hon landar alltid med båda fötterna på jorden"
Och det kanske är sant =D Det är roligt att släkten har lite tro på mig :)

Det är ju ganska varmt idag, så ja ligger med fönstret öppet, tror ni inte att de ska till och klippa gräset utanför precis när ja tänkte försöka sova.
Tur är väl att gräsmattan inte är så stor utanför.
Hmm..försöker hitta en bild till detta blogginlägg...tycker att det är trevligare med en liten bild till inlägget. Det är två saker som ja måste göra när ja skriver ett inlägg det ena är att lägga in en bild och det andra är att del upp texten i stycken, ja vet inte det sitter kanske kvar sen skolan. Men det är sjukt mycket lättare och läsa då tycker ja.

Haha..måste bara berätta en sak, vi var ju o handla förut då ville Robin ha kina mat. Så då åkte vi ner till stan och skulle köpa det. Jag svänger in på en gata där ja alltid svängt in. Känner hur alla tittar på mig. Ja bryr mig inte, ja vänder o parkerar. Vi handlar maten och sen går till bilen, då ser ja. GATAN ÄR JU ENKELRIKTAD!
Har kört där hundra gånger men aldrig sätt att det är enkelriktad. BRA JOBBAT KRISTIN! ;)



Nu blir det o sätta på en film och sova lite.
Go natt go natt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0