Mitt i natten!

Är inne på min sista natt av de 3 nätterna.
Måste säga det att ja trodde att ja skulle vara jätte trött och seg inatt.
Kan nog säga att ja är piggare i natt än vad jag har varit de andra två nätterna.
Fast ja sov faktiskt 2 timmar mellan 18.20-20.20. Innan ja gick till jobbet.
 Det var nog rätt bra gjort av mig.
Det är så lätt o somna till en film när Walle ligger sådär nära så man kan höra honom snarka. Han är så söt lilla killen. Imorgon blir det bara han och ja hemma, Robin börjar nämligen jobba vid 19.00.
Så när ja går av senare så är ja ledig fram till onsdagkväll.

Vet inte riktigt vad som händer, ska väl försöka träffa Jodi något.
Måste ju träffa den lilla tjockisen :P
Lite tråkigt att ja inte bor här när bebisen kommer :(
Som tur är så är det ju bara ca 22 mil hit så det går ju lätt och åka och hälsa på.

Nu när ja har jobbat natt har ja suttit och läst en massa bloggar.
Jag måste säga det att ja tycker det är grymt roligt och underhållande att läsa alla fjortisbloggar.
Det är klart man vill ha lite läsare men vad faan man gör ju inte vad som helst för det.
Länkar lite på facebook, det är nog för mig. Har iallafall över 10 läsare. haha
Det är ja stolt över :) Men ja har ju bloggen för att ja tycker att det är roligt och skriva och inget annat.
Fast en del alltså, jag hoppas att de inte är allvarliga utan att de spelar, annars är de helt IQ-befriade.
Som sagt man kan ju skratta åt dem iallafall. Trodde faktiskt att det var ute med och sola och blondera sönder sig. Det är tydligt att det är inne i fjortisblogg-värden iallafall.

Hoppas ni har haft en bra helg och att ni har en bra vecka framför er!
Hoppas ni sover sött!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0