LördagsMorgon =)

God morgon!

Har sovit nästan hela natten i natt.
Vaknade vid 05.00 och var hur pigg som helst, men ja lyckades somna om till 06.00 då Robins klocka ringde.
Man blir ju lite ding ding i huvudet när man jobbar natt. Har nog inte sovit en natt sen ja började jobba just natt.
Så idag är ja utvilad. Vilket är bra för ikväll blir det PARTY PARTY!
Är så taggad! Har sätt fram emot den här kvällen hela veckan.

Nu ska ja lägga mig i soffan och kolla på alla morgonprogram som ja inte sätt på åratal.
Avslutar med en liten bild :)
Säger bara, PARTY PARTY!


Kommentarer
Postat av: issa

Har precis släppt min första skiva! Jag är en tjej som rappar och skriver egna låtar.



Mina texter handlar om kärlek, vänskap, känslor om motgångar och svårigheter i livet.



Känner du igen dig? diggar du? dissar du?

I vilket fall som helst är du välkommen att lämna en kommentar!



KRAM / Issa

2009-09-12 @ 07:58:43
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0