Ledig natt :)

Nu blir det inget mitt i natten inlägg, för det är nämligen så att ja är ledig!
Det är himla skönt faktiskt. Sov till 16.30 idag men hade då varit ute två snabbisar med Walle.
Så har inte gjort så mycket idag. Sitter och glor på tv, rätt roligt program på 5:an.
Pratade lite me Alex förut, hon kommer upp i helgen, då blir det väl lite fest anatar ja.
Får gå till Etage eller något..billigt att gå in där iallafall. Fast sen vet man ju aldrig vart man hamnar.
Fast roligt ska det bli!

Sara har varit borta sen igår, men saknar att kunna ring till henne redan.
Men det är ju bara två veckor kvar så kommer hon hem ;) Sen blir det roligheter i Oktober när ja kommer hem.
Alla vill festa och har lovat alla att göra det oxå. Kanske helt enkelt ska dra ihop en jätte fest :)
Trodde aldrig att det var så många som saknat mig och vill festa med mig när ja kommer hem.
Det kommer iallafall bli grymt roligt när ja kommer hem. ;)


 
Lånar denna bild av Linda.
En av de bästa bilderna på mig och Sara tillsammans.
Kanske har lärt oss att vi ska sitta ner när vi tar kort och inte stå. Tänker på höjd skillnaderna!
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0