Ledig dag =)

God morgon!

Har kört Robin till jobbet, därför ja är uppe nu på min lediga dag.
Tycker faktiskt att ja är rätt snäll som alltid kör honom till jobbet när han börjar tidigt.
Vet ju själv hur jobbigt det kan vara om man är trött o lite små seg på mogonen, då vill man sova så länge man kan.
Efter blogginlägget ska ja nog sova en stund till.

Så vad händer idag?
Ja, inte så där jätte mycket, om inget kommer upp på tapeten.

Har tänkt på en sak, förut så lyssnade ja nästan alltid på Rix Morgon Zoo. Hade ju alltid på det i bilen.
Nu förtiden de få gångerna ja faktiskt kör bil så här tidigt så har ja alltid byt kanal. Tycker inte alls att de är roliga o lyssna på. Blir så J*vla tjatigt.
Nää tack vet ja lite bra musik istället =)

Nu ska ja lägga mig och mysa med min bästa kille!
Han som alltid kommer vara vid min sida, så vida inte nån annan står med någe godis i handen ;)
Han ligger och sover brevid mig här. Myskorven!
Hörs senare!


Bilden är ifrån Ågelsjön, när ja och Sara var där med Nicke och Ibbe.
Fint är det!


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Jättefin bild.

2009-09-03 @ 11:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0