Från och med nu...



Kommer ja se till att mitt hjärta är lika hårt som den här stenen.
För nu är ja trött på att alltid känna mig så här less. Jag vet att det kommer bli bättre men de sista två dagarna har ja varit på dåligt humör och känt mig ledsen.

Förstår inte att folk bara kastar bort varandra. Att människor tar varandra för givet.
Framför allt hur en del människor kan ta så lätt på saker och ting.
Sen har ja svårt och förstå hur en del tänker, om de tänker över huvudtaget?
Förstår bara inte hur man kan hålla på och såra varandra. Tänk om det sista ni gör är att häva ur er något dumt, sen händer något med en av er, vilket dåligt samvete ni skulle ha!
Va glada för de ni har och ta inte varandra för givet, bråka lagom. Men behandla dom som ni älskar som det vore sista gången ni skulle se dem.

Kom och tänka på detta nu, man är så säker på att allt är bra och att man har allt. Sen försvinner det fortare än det kom. Ibland blir ja så arg på mig själv. Jag är ju så att klantar man sig eller ljuger en gång har man hur många chanser som helst hos mig. Har ju inte hjärta att säga nej.
Det är jobbigt när man känner sig nere och man grubblar på allt som hänt och vad folk gjort, då undrar man ju bara vad man gjort för att förtjäna det?

Ibland skulle ja vilja vara 10 år igen, komma hem från skolan och stå och vänta på att Sara och hennes bror kommer hem och sen är vi ute och skojar hela kvällen. Det var så bekymmers fritt när man var liten.
Nu när man ska räknas som vuxen så är det så mycket tankar som snurrar i huvudet.
Vill ha ett jobb, vill plugga, vill köpa lägenhet, vill spara pengar,vill iallafall ha en egen lägenhet.
Ska göra allt som ja kan för att få ett jobb.
När ja väl har ett jobb så löser sig nog resten.

Måste ge er ett tips, vill ni slappna av, lyssna på Yiruma.
Piano-musik. (tönt va? :P)

"River flows in you"
Är hans bästa tycker ja.

Det blev ett litet inlägg i natt med.
Jobbar sista natten nu innan ja är ledig två dagar o sedan jobbar ja 3 nätter.
Vill hem till min älsklings-walle.
Kan lova er att han myste med mig som om vi aldrig skulle ses mera innan ja gick till jobbet!
Imorgon ska ja nog ta med honom ut på en promenad vid vattnet o rensa tankarna lite.

Hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0