Första natten klar :)

 Jobbade min första natt i natt, gick underbart bra. Segt imellan 06.00 och 07.45. Tror att klockan skulle bli 07.45.
Pratade lite smått med Gun som kom och avlöste mig, sen gick ja hem och ut med Walle.
Tog en dusch och sen hoppa ja i säng. Sov till 14.30. Ärligt talat trodde ja att ja skulle sova mycket längre.
Fast Robin kom in o fråga hur länge ja ville sova. :P

Tänkte på en sak, FJORTISAR.
Både tjejer och killar som är i runt 12-15 år. Har de ingen respket för folk?
Var i affären och skulle handla nya pennor lite annt står det tre tjejer bakom mig i kön. Och de skriker!
Alltså mellan dem så var det ett helt vanligt samtal men för oss som stod runt om kring, ja vad ska man säga? Hade god lust och vända mig om och förklara lite fint att de kunde hålla käften o bespara mig mina framtida hörselskador. Andades tre gånger extra och gick ut ifrån affären, lugn men irrterad.
Sen en sak till när ja gick hem imorse varför ska alla dessa "skolbarn" cykla på trottoaren?
Kom en tjej och cykla rakt i en vattenpöl så det stäknte ner mina byxor. Blev as irriterad.
Efter det så kom det MINST 3 till och cykla på trottoaren. LESS är vad man blir!

Guu vad gammal ja känner mig nu, men ja har iallfall blivit uppfostrad att visa andra människor respekt och cykla på gatan!

***
Trodde faktiskt att ja skulle vara mer trött än vad ja är idag.
Tror att det är min grej och jobba natt faktiskt, eller fråga mig på måndag morgon då ja jobbat fredag, lördag och söndag natt. Då vet ja om det är min grej eller inte.
Nu blir det o glo på film. Ja och Robin var o köpte 3 filmer var förut. :)
Köpte Ciao Bella, Barn hemmet och en annan amerikansk film. Får se om Ciao Bella och den här amrikanska filmen är bra. Barn hemmet vet ja redan är as bra.

 
Den har ju fått bra betyg iallafall.

***


Ledig imorgon då. Då blir det och jobba lite med fotoshop. Ska se om man inte kan göra en egen bloggbakgrund så man slipper o ta nån annans :)
Får se hur det går.

Hur mår mina läsare annars då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0