Drömma...Hmm..

Som ni förstod på mitt förra inlägg var inte går dagen den bästa dagen.
Det bästa ja vet när ja mår dåligt är att sova, då känner man inget och oftast drömmer man något underbart.
Tänkte precis göra samma sak igår kväll gå och lägga mig och sova så jag skulle sluta känna något.
Tyvärr var inte drömmarna på min sida i natt.
Drömmde om det ja grubblat över hela kvällen.
Så ja har inte sovit så jätte bra inatt.


Tur är att ja inte börjar jobba förens 22.00 ikväll så då hinner ja sova ikapp lite. Kanske till och med drömma en och annan bra dröm.
Läste mitt horoskop i veckorevyn förut så här stod det:

Egentligen händer det inte så mycket men du upplever ändå två dramatiska veckor.
Detta beror på att det finns viss turbulens och en väldig energi inom dig.
Du fattar stora beslut, även om de inte alls syns nu, och du ändrar din framtid och många av dina mål. Det är spännande nog.

Säkert slumpen men det stämmer in så bra på mig just denna gång.

Nu ska ja återvända till min drömvärd =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0